کد خبر: 55 | | تاریخ انتشار خبر: 31/05/1402 - 10:14 | | تعداد بازدید: 713 |
ضوابط پذیرش نصب
نمایندگان محترم به هیچ عنوان نبایستی پذیرش نصب دستگاه را از طریق دسترسی نرم افزار سروشان ثبت نمایند . سیکل صحیح درخواست به شرح ذیل می باشد :
1 : تماس مشتری محترم با تلفن های ثابت و هوشمند اعلامی شرکت در روزهای کاری
2 : ثبت درخواست و پذیرش نصب توسط پرسنل محترم کال سنتر شرکت
3 : ارجاع درخواست به عامل محترم در شهر و شهرستان مربوطه از طرف شرکت
4 : دریافت پیامک جهت سرویس نصب و مشاهده در کارتابل وب سرویس سروشان
5 : مراجعه جهت نصب و راه اندازی دستگاه و نیز بارگذاری مستندات جهت بایگانی درخواست نصب ارجاع شده توسط عاملین مجاز
"در صورت انجام فرآیند پذیرش نصب توسط عاملین محترم ، درخواست های دریافت شده کنسل و هزینه ای درحسابشان منظور نمی گردد .
با تشکر / امور مجاز